1. februar 2025
»Ples je velik del vašega življenja.«
Vesna Geršak se pogovarja o svojem odnosu do plesa.
1. februar 2025
»Absolutno. Že v osnovni šoli sem si rekla, da bom učiteljica.«
Vesna Geršak govori o svoji odločitvi, da postane učiteljica.
1. februar 2025
»Ples je univerzalen, ne potrebuje besednega prevoda.«
Vesna Geršak opisuje moč plesa kot umetniškega izraza.
1. februar 2025
»Ta primer pove, da imajo otroci primarno potrebo po gibanju, če zna učitelj to vključiti v poučevanje, je to pač zmaga.«
Vesna Geršak razlaga, kako gibanje vpliva na učenje pri otrocih.
1. februar 2025
»Če pa imaš nalogo, da poiščeš sam nekaj v svojem telesu, z gibanjem ali v interakciji z drugimi, moraš biti aktiven.«
Vesna Geršak pojasnjuje pomen aktivnega učenja.
1. februar 2025
»Zelo zanimivo je, da so se študentje teh smeri odzvali na način, da jim je to učenje zanimivo.«
Vesna Geršak komentira odziv študentov na vključitev umetniških pristopov v poučevanje.
1. februar 2025
»Mogoče pa imam kaj upanja, da pridem do stotke.«
Vesna Geršak se spominja svoje izkušnje s plesalko, ki je doživela dolgoživost.